اشکها و سیگارها

My pain is my sanctuary

اشکها و سیگارها

My pain is my sanctuary

 

(۱) 

 

رفتیم آنجا 

دیدیم 

مردمی هستند که 

کار به کار هم ندارند 

سیگار کشیدن برای دختران  را عیب نمی دانند 

گذاشتن تاج گل روی سرت با موههای مواج را

جلب توجه نمی دانند 

کاش می شد در لحظه ها تا ابد زندگی کرد... 

 

-------------------------------------------------------

 

(۲) 

  

تیشرت guns'n roses رو برداشته بودم 

هر هر خندید 

اشاره کرد به برادرم گفت 

guns 

 و بعد به من  

n roses. 

با خودم تکرار کردم 

roses...roses?

 

--------------------------------------------------

(3) 

 

از پشت مثل پسر نیویورکی بود 

با اینکه جلوی سنگ آرزوها 

شلوغ شده بود 

دویدم دنبالش 

احمقانه. 

میدونستم نیست 

اما دویدم 

تنه زدم به جمعیت 

برگشت. 

دیدمش. 

نه چشمهای پسر نیویورکی رو داشت 

نه موهاش جنگل فندق بود 

نه... 

----------------------------------------------- 

(4) 

  

داشتم فکر می کردم 

روی دریای سیاه 

که خم شده بودم 

از روی عرشه 

واقعا عکس خودم رو دیدم؟ 

 

------------------------------------------------- 

(5) 

 

-: به منم یکی میدی؟ 

با کمال تعجب دیدم بابا یه نخ از سیگاراش رو بهم داد. 

روی عرشه 

دریای سیاه 

آهنگ  Estranged 

چه خبر بود؟