اشکها و سیگارها

My pain is my sanctuary

اشکها و سیگارها

My pain is my sanctuary

 

(۱) 

 

خوشا بحال همانان که از همان اول  

بی خیال بالهایشان شدند.  

ما که بالهایمان را به امید آزادی  

نفروخته بودیم 

همین روزها 

شکستنشان .

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

(۲) 

 

پانک بودن که به موهای پوش داده و  

کفشهای صورتی نیست 

گاهی همین است که روی آسفالت خیابان 

با همان شلوار لی نوی دیروزت بشینی  

و مردم را نگاه کنی. 

ته ته دلت هم می توانی بخندی  

به اسارتشان.  

 

(۱) 

 

من: ازم ناراحتی؟ 

-:نه اما ازت خسته شدم. 

من: چرا؟ 

-: نمیدونم. نمی خوام کسی دور و برم باشه. 

من:اینهمه دوستی یعنی همین؟ 

-: آره همین. 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

(۲) 

من: ببین می خواستم در موردٍ ... 

-:حوصله حرف زدن باهاتو ندارم. 

-:... 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

(۳) 

 -: تو که همیشه غمگینی. 

من:نمی خواستم باشم. 

-:جدی؟ 

من:اوهوم.  

 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

(۴)   

-: یه چی بگو دیگه؟  

من:گاهی بخشیدن دوستان از بخشیدن دشمنان سختتره.  

-: مال خودته جمله اش؟

من:نه...مال نیچه اس. 

-:همون دیوونه که خدا رو قبول نداشت؟ 

-: ...


رنگ در رنگ

می کشم تابلویی برای تولد نگار.

تابلو هایی که معنی هایشان را فقط و فقط خودم می فهمم.

آّه در آه

می کشم برای زندگی ام

که همه ی جوانبش نا خواسته دچار بحران شده است.

گاه بی گاه

خوشبختی تا دم در خانه مان می آید

پر می کشد

به عدم.